Bergpadloper - Reisverslagen van Jaco Robijn - WaarBenJij.nu Bergpadloper - Reisverslagen van Jaco Robijn - WaarBenJij.nu

Bergpadloper

In een meiweek in 2022 loop ik de Dutch Mountain Trail (DMT) over 7 bergtoppen in Zuid-Limburg met een lengte van meer dan 100km. Per toeval stuitte ik op deze route tijdens mijn laatste pelgrimstocht langs Brabantse kloosters in november 2021. Deze route is wel van andere aard dan mijn vorige routes. Veel klimwerk wacht me.
Het pad slingert zich deels om de grens, waardoor ik regelmatig met de grens wordt geconfronteerd. Het is niet de bedoeling om tegen de grens aan te lopen, maar wel om er over heen te komen en in één geval aan gene zijde te overnachten. Daar kijk ik naar uit!
Ook zie ik uit naar de uitzichten waarmee het landschap mij zal verrassen.

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2022

Dag 8. De laatste berg

22 Mei 2022

Dag 7. Een wijngaard en Jan Cools

21 Mei 2022

Dag 6. Het mooiste dal, blauwe ogen

20 Mei 2022

Dag 5. Een snelle wandeling

19 Mei 2022

Dag 4. Ze is er weer! 75
Jaco

In een meiweek loop ik de Dutch Mountain Trail over 7 bergtoppen in Zuid-Limburg. Het pad slingert zich deels om de grens, waardoor ik regelmatig met de grens wordt geconfronteerd. Het is niet de bedoeling om tegen de grens aan te lopen, maar wel er over heen te komen en in één geval aan gene zijde te overnachten. Daar zie ik naar uit! Ik zie uit naar de uitzichten waar het landschap mij mee zal verrassen.

Actief sinds 15 Mei 2022
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1150

Voorgaande reizen:

15 Mei 2022 - 23 Mei 2022

Bergpadloper

Landen bezocht: